loading...
تیم مافیا 98 نیمباز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
لیست پسورد برای کرک آمریکا و برزیل و اسپانیا 1 2098 mohammad259
یک میلیارد بیشتر وی پی اس های امروز پنج شنبه - ۲مرداد۱۳۹۳برای ماه های بعدم هستش اینا 8 2209 mamadspx
نرم افزار ProxyShell Hide IP 7.3.1 با کرک 6 1110 mamadspx
daryafte vps rayegane 1 mahe 5 1076 arbabhalgheha
اموزش هک کردن ایپی در یاهو ! 0 855 mamadspx
دانلود نرم افزار چت در raidcall 0 828 mamadspx
VPS های کرکی امروز سه شنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۳ 4 1101 mamadspx
VPS های کرکی امروز پنج شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۳ 0 945 mamadspx
kod xml rangi kardane id 0 821 mamadspx
کد اکسمل ویژه جدید 0 800 mamadspx
vps ;کرکی روزانه 4 1035 mamadspx
کرکر جدید 4 1060 mamadspx
بکس تیم خواهشن این پستو بخونید در مورد vps هایی هستش که قرار بوده بزارم و نزاشتم. 0 807 mamadspx
VPS کرک شده امروز: دوشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۳ 6 1094 mamadspx
جدیدترین پسوردها و کلیدهای آپدیت نود32 دوشنبه 9 تیرماه 93 1 849 mamadspx
یوزر نیم پسوردآپدیت آنتی ویروس NOD 32 1393/4/8 1 821 mamadspx
banke password list 2 923 mamadspx
پیام مدیر سایت در مورد vps هایی که قرار بود امروز یکشنبه-۸تیر در سایت قرار داده شود. 2 796 mamadspx
۲تا وی پی اس کرکی امروز یکشنبه - ۸ تیر ۱۳۹۳ 0 882 mamadspx
VPS کرکی امروز شنبه - ۷ تیر ۱۳۹۳ 3 949 mamadspx
M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 238 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام ، روبات تغییر استاتوس مسیج آیدی نیمباز

 

باز هم با نرم افزار جدیدی خدمت شما اومدیم و همچنین با نرم افزار های جدیدتر هم واسه نیمباز میایم . خب میریم سراغ آموزش و کارایی های این نرم افزار :

این نرم افزار بیشتر بدرد کسایی میخوره که میخوان در قسمت status message خود چند تا پیام رو بذارن و حوصله شون نمیگیره که هر چند دقیقا این پیام رو تغییر بدند . این نرم افزار قابلیت تغییر 6 تا پیام در سه زمان 10 ، 30 و 60 ثانیه ای رو داره .

برای استفاده از نرم افزار به اینترنت متصل می شید . آیدی خود را از طریق برنامه لوگین میکنید و 6 تا پیام دلخواه یا مثلا پیام تبلیغ خود را در قسمت status message وارد میکنید . بعد روی دکمه فرمان start change کلیک می کنید بعد پیغامی واسه شما میاد که یکی از گزینه های تایمر مثلا 60 sc را انتخاب می کنید نرم افزار هم هر 60 ثانیه پیام status شما را از تکست اولی به دومی و از دومی به سومی و الی آخر تغییر می دهد . همچنین ما فکر اینجا را هم کردیم که برای جلوگیری از دیس شدن آیدی شما در هنگام کار برنامه ، تیک گزینه sending ping code رو میزنید و با خیال راحت تا زمان نامحدود برنامه کار شما را بدون تغییراتی انجام می دهد .

این نرم افزار کاربردی و جالب برای اولین بار توسط تیم امنیتی مافیا98 ساخته شده است .

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 230 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

سلام ، بوت ریموتر نیمباز یکی از پر طرفدار ترین برنامه واسه ی مدیران روم های نیمباز هستش چون به راحتی می تونند دستورات مدیریتی خود رو اجرا کنند. اول یه توضیح کوتاه واسه ی کسانی که با این برنامه آشنایی ندارند میدم در این برنامه تعدادی دستور کد نویسی شده که شما می تونید کاربران رو کیک ، بن ، ویزیتور و ... کنید تقریبا ۱۱ دستور مهم و کاربردی گنجانده شده که اون دستورات رو در همین پست ذکر می کنم شما باید برای اطاعت گرفتن روبات این برنامه از دستوراتی که داخل روم میفرستید چندین نفر را بصورت دلخواه به عنوان مستر انتخاب کنید و در بخش Masters ، شش آیدی را که داخل روم هستند به صورت اختیاری به آن ها مستر بدهید و روم را به شیوه ای گوناگون و با کلاس تر مدیریت کنید .

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 264 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار دیس بوت نیمباز میشه گفت یکی از پر طرفدار ترین برنامه های نیمباز محسوب میشه . شما با استفاده از این بوت که توسط تیم امنیتی مافیا98 برنامه نویسی شده است قادر خواهید بود اد لیست خود رو به ۳ روش مختلف دیس کانکت کنید از جمله کلاینت هایی که این برنامه میتونه دیس کنه نیمباز سیمبیان ، نیمباز جاوا ، نیمباز آندروید ، انواع بمبوس های موبایل و به ندرت نیمباز دسکتاپ خواهد بود این برنامه پس از ساخته شدن و انتشار در سایت توسط مدیران مافیا98 تست شده و از عملی بودن این برنامه اطمینان حاصل کردیم از جمله مزیت ها یا میشه گفت بدی های این نرم افزار واسه طرف دیس شونده  اینه که بعد از دستور دیس کردن گوشی طرف هنگ میکنه و بالافاصله پیغام ارور میده که حافظه ی گوشی پر است کم کم تم گوشی طرف هم میپره و گاهی به ریست شدن گوشی ختم میشه !

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 222 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام ، فکر نکنم که کسی با فلود دیگه آشنایی نداشته باشه چون همتون به احتمال زیاد توی روم ها گرفتار برخی از این فلود زن ها شدید و با طرز کارش آشنایی دارید از همین رو تیم برنامه نویسان مافیا98 برای شما یک فلودر قدرتمند و پر سرعت در اختیار شما قرار داده داده اند که شما هم طعم فلود دادن رو بچشید فقط قبل از استفاده از برنامه باید آیدی های فلودتون رو که باید تعدادش زیاد باشه رو با پسورد یکسان داخل برنامه وارد کنید و اون ها را مربع از هم جدا کنید هم چنین برای اینکه هر سری که میخواین فلود بزنید آیدی ها رو تک تک داخل برنامه ننویسید و در وقت صرفه جویی کنید بهتره آیدی هاتون رو داخل یک فایل تکست نوشته و اون ها رو با مربع جدا کنید موقع استفاده از نرم افزار در قسمت آیدی ها paste کنید این نرم افزار قابلیت نمایش تعداد آیدی هایی که به راحتی آنلاین شدند ، و نماشی آیدی های بلوک شده و مشکل دار ، نمایش تعداد آیدی های بن شده توسط مدیر روم و همچنین نمایش آیدی هایی که به راحتی وارد روم شدند را دارد قابل توجه است که به برنامه قابلیت جواب دادن به سوالات ادمیناضافه شده و شما هیچ مشکلی در هنگام ورود آیدی ها به روم ندارید . این برنامه ابتدا توسط مدیران مافیا98 تست شده و از صحت کارکرد این برنامه اطمینان حاصل کردیم . همچنین ما برای جلوگیری از بلوک شدن آیدی های فلود شما 5 نوع سرعت سنج گذاشتیم که شما با توجه با سرعت و نوع اتصال خود به اینترنت یکی از این گزینه ها را تعیین کنید .

 
 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 216 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

Bombus Jimm Multi Jid یک نرم افزار تخصصی برای وارد کردن چند آیدی با موبایل به روم های نیمباز هستش . شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود بر خلاف بمبوس های دیگری که تا کنون عرضه شده چندین آیدی را بصورت همزمان آنلاین نگه دارید و به همین منظور طرفداران زیادی در میان کاربران نیمباز داره از جمله امکانات مهم این نرم افزار میشه به بدون اجازه اد کردن کاربران نیمباز اشاره کرد که شما این نرم افزار مفید را از مافیا98 می توانید دانلود کنید .

 

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 201 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

Password Changer Nimbuzz ، این نرم افزار در واقع یه میانبره به نرم افزار نیمباز و سایت وب چت نیمباز که با استفاده از آن قادر خواهید بود پسورد آیدی نیمبازتون را براحتی تغییر بدید . توجه داشته باشید که وقتی پسورد آیدیتون رو تغییر دادید برای اینکه ببینید آیا پسورد شما با موفقیت تغییر یافته است یا خیر آیدیتون رو با استفاده از پسورد جدید لوگین کنید در بعضی اوقات هم این مشکل پیش میاد که پسورد عوض نمیشه و میتونه علت های زیاد و متفاوتی داشته باشه مثلا اینکه سرور نیمباز به صورت موقت مشکل داره و نمیتونه آیدی تون رو لوگین کنه یا مشکل از کند و پایین بودن سرعت اینترنت شما باشه .

با نرم افزار های جدید مافیا98 همراه باشید ...

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 373 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (1)

اخیرا در برخی از روم های نیمباز من شاهد کلاهبرداری در بین کاربران مسنجر نیمباز بودم واقعا حیفه آدم از امکاناتی که داره استفاده ی نامناسب و خلاف بکنه ازین رو تک نیمباز تصمیم گرفتیم شما رو با نحوه ی یکی از کلاهبرداری که در چت خصوصی و حتی عمومی روم ها ارسال میشه واستون توضیح بدم که شما گول همچین افرادی رو نخورید و دوستان و دیگران رو ازین کلاهبرداری اینترنتی آگاه کنید .

 

 

 

برای دیدن نحوه کلاه برداری این افراد به ادامه مطلب بروید.

M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 245 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

بمبوت مد ( Bombotmod v3 ) یک نرم افزار فوق العاده و جدید برای اتصال به سرور نیمباز و چت کردن با آن می باشد. بمبوت مد در واقع همون بمبوسه که نسبت به بمبوس هایی که تاکنون ساخته شده امکانات زیادی بهش اضافه شده و همین امکانات موجب تمایز این نرم افزار با سایر دیگر برای موبایل شده است .

 

با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود بوسیله ی موبایل خود به روم مورد نظرتون آیدی روبات هم وارد کنید تا به کاربرانی که وارد روم می شوند خوش آمد گویی کنه و یا به عنوان بوت quiz (بوت مسابقه) در روم شما فعالیت کنه که باعث جذب کاربر و افزایش تعداد یوزر های روم شما میشه!

از جمله امکانات این نرم افزار که در بمبوس های دیگر وجود ندارد :

- قابلیت سرچ روم و نمایش تعداد افراد حاضر در روم

- قابلیت نمایش کپچا (سوال امنیتی نیمباز) موقع ورود به روم

- قابلیت ارسال پیام در روم با فونت خوشگل بدون نیاز به تغییر در تنظیمات برنامه

- قابلیت auto pv answer منشی آیدی شما در چت خصوصی

- قابلیت auto ban و auto kick و auto visitor و auto member برای مدیران روم ها

- قابلیت quiz bot با سوالات و جواب های از پیش تعیین شده و قابلیت دادن امتیاز به کاربران

- قابلیت welcome bot (خوش آمدگویی به افراد داخل روم) و قابلیت تغییر متن خوش آمدگویی

- قابلیت تغییر زبان به چندین زبان زنده دنیا ( فارسی، انگلیسی، عربی، بلوچی، روسی و ...)

- قابلیت anti kick در روم در صورتی که شما در روم به مدت طولانی پیامی ارسال نکنید

و امکانات دیگر که در هنگام کار با برنامه خودتون باهاش آشنا میشید ...

عکسی از محیط نرم افزار :

منوی اصلی بمبوت مد ورژن 3 :

 
 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید
M̲̅A̲̲̅̅M̲̲̅̅A̲̲̅̅D̲̲̅̅ S̲̅ P̲̅ X̲̅ بازدید : 233 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

Taknimbuzz Quiz Bot v1 یک نرم افزار حرفه ای برای ایجاد مسابقه در داخل روم نیمباز است و قابلیت دادن امتیاز به کاربرانی که پاسخ صحیح به سوالات را می دهند دارد . هر یوزری داخل روم میتونه در این مسابقه شرکت کنه و هیچگونه محدودیتی برای هیچ کاربری نیست برخلاف ورژن قبلی هیچگونه تبلیغی در داخلش بکار برده نشده و موقع ورود به روم قابلیت نمایش کپچا رو داره و لازم نیست آیدی بوت رو از قبل مدیر کنید.

 

 
 
 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سلام بازدید کننده محترم این سایت چه میزان رضایت شما را به خود جلب کرده است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 254
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 4,426
  • بازدید کلی : 182,763
  • کدهای اختصاصی

    آیدی مدیر سایت
    N.C@.(_*)))

    ♥MAMAD♥